close

 

ONE OK ROCK / WE ARE

 

(we are…we are…we are…)

They think that we're no one

他們認為我們一文不值

We're nothing,not sorry

認為我們什麼都不是,但我也不感到抱歉

They push us

他們總在催促我們

It's too late, it's too late Not going back

說著太遲了,太遲了,而我們也回不去了

 

夢は終わり目を覚ます時

夢結束了 而我睜開雙眼

絶望や希望も同時に目を覚ました

絕望和希望 卻同時也跟著甦醒

鏡に映った僕が問いかける

開始質問鏡中的自己

自分を誤魔化し生きることに意味はあるか

敷衍著真實的自己 這樣活著有什麼意義

 

*When you're standing on the edge

當你站在懸崖邊

So young and hopeless

你是那樣地年輕而無助

Got demons in your head

腦海中只充滿著不安

We are, we are

我們都是如此 我們都是如此

No ground beneath your feet Now here to hold you

你的腳下已經沒有路 但我這就來幫助你

'Cause we are, we are

因為我們都是 我們都是

The colors in the dark

即便身處黑暗卻能充滿光芒*

 

酷く痛む鼓動は早く

雖然這份疼痛很強烈 但我內心的鼓動也已停止不住

遠く景色をこの手で掴もうとした

我用自己的這雙手 將自己未來的景象握住

 

They are the weakest

他們才是最脆弱的人

They don't even know

他們從不曾得知

Anything they say

他們所說的話

Will never break our hearts of gold

是沒辦法傷害我們這顆高貴的心

 

**

 

*Never tell yourself

永遠不要告訴自己

You should be someone else

你應該成為某個誰

Stand up tall and say

理直氣壯地站起並勇敢地說

I'm not afraid, I'm not afraid

我不害怕 我不害怕*

 

**

**

 

轉載請經過同意

arrow
arrow

    CATIZ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()